Zwroty i reklamacje

Składanie reklamacji

W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1. Formularz reklamacji
Wypełnij formularz reklamacji, który znajduje się w dziale KONTAKT. Formularz poprowadzi Cię "krok po kroku". Na koniec wciśnij przycisk "Prześlij" i oczekuj kontaktu z naszej strony w celu ustalenia dalszego postępowania.

2.Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury zakupu.

3. Wysyłka
Reklamowany produkt, który jest na gwarancji, należy tylko przygotować do wysyłki. Reszta, czyli koszty i zamówienie kuriera jest po naszej stronie.

Uwaga! W razie wątpliwości zawsze możesz skontaktować się z naszym Biurem Obsługi Klienta.

Zwrot towaru

Jako konsument masz prawo odstąpić od umowy zawartej na odległość w terminie 14 dni roboczych od dnia otrzymania przesyłki. Jeżeli się na to zdecydujesz niezwłocznie poinformuj nas o tym, wypełnij potrzebne oświadczenie (wzór znajduje się na końcu REGULAMINU) i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami: 

TRESTONE Sławomir Pichit
ul. Sienkiewicza 80
97-500 Radomsko

Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę.

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl