Jak kupować?

Jak kupować w naszym sklepie? 

  1. Wybierz z naszej oferty interesujący cię produkt.
  2. Dodaj produkt "do koszyka", a jeśli posiada warianty dokonaj ich wyboru na karcie produktu.
  3. Po skompletowaniu zamówienia (pamiętaj możesz kupić więcej niż jeden produkt) przejdź do koszyka.
  4. Wybierz formę dostawy:
  • Przesyłkę kurierską (najczęściej DPD) - waga max 30kg.
  • W przypadku zakupu cięższych produktów niż 30kg towar może być dostarczony przez inną firmę spedycyjną

Koszty dostawy będą widoczne bezpośrednio w koszyku.  Pamiętaj również, że zamówienia powyżej 500 PLN wysyłamy całkowicie bezpłatnie.

  1. Wybierz dogodny dla siebie sposób płatności. Masz do wyboru:
  • płatność natychmiastową - szybko zalogujesz się do swojego banku i bez konieczności podawania szczegółów zamówienia dokonasz płatności
  • płatność przelewem tradycyjnym - będziesz musiał dokonać przelewu ręcznie na nasze konto. Numer konta zobaczysz w podsumowaniu zamówienia oraz w wiadomości mailowej z potwierdzeniem zamówienia. Pamiętaj, aby płatności dokonać do 5 dni oraz w tytule podać numer zamówienia
  • raty - mBank mRaty to pożyczka ratalna, dzięki której możesz swobodnie kupować na raty w internecie. Cały proces wnioskowania o raty odbywa się w jednym oknie przeglądarki. Nie jesteś odsyłany do żadnych dodatkowych komunikatów mailowych czy placówki banku. Złożenie wniosku, otrzymanie decyzji z banku i zaakceptowanie umowy odbywa się w jednym procesie kredytowym. Ponadto wymagamy od Ciebie minimum formalności, ponieważ Twoja zdolność weryfikowana jest w oparciu o deklarację dochodu, którą składasz na wniosku o pożyczkę.
  • leasing -

Więcej o płatnościach możesz dowiedzieć się tutaj.

  1. Następnie musisz podać dane do realizacji zamówienia i możesz skorzystać z jednej z 4 opcji:
  • zakup z rejestracją - założysz konto w naszym sklepie. Pozwoli to na udział w programie lojalnościowym, będzie też dostępna historia zamówień
  • zakup z wykorzystaniem konta Google lub Facebook - podobnie jak zwykłą rejestracja, ale wykorzystujesz swoje konta w Google lub Facebook. Nie będziesz zmuszony do pamiętania osobnego hasła do sklepu.
  • zakup bez rejestracji - podajesz tylko dane do wysyłki, ale nie będziesz mógł korzystać z programu lojalnościowego
  • zakup z użyciem istniejącego konta - jeśli już zakładałeś wcześniej konto w naszym sklepie to wybierz tę opcję
  1. Sprawdź czy wszystko się zgadza i "potwierdź zamówienie" odpowiednim przyciskiem.
  2. Dokonaj płatności w wybrany przez siebie sposób.
  3. Czekaj na przesyłkę i odwiedzaj nas ponownie.

 

Co się dzieje z moim zamówieniem?

Po dokonaniu wpłaty Twoje zamówienie zostaje przekazane do realizacji. O jego wysłaniu poinformujemy Cię mailowo, a jeśli założyłeś konto w naszym sklepie status zamówienia możesz śledzić logując się do sklepu tutaj.

 

Zwroty lub reklamacje

Dokładamy wszelkich starań, aby zamówione produkty spełniły Twoje oczekiwania. W przypadku chęci skorzystania z możliwości zwrotu lub reklamacji prosimy sprawdzić jak to zrobić.

 

Masz pytania lub wątpliwości?

Jeśli nadal masz wątpliwości lub pytania dotyczące procesu zakupowego lub produktów zapraszamy do kontaktu:

e-mail: info@schneider-airsystems.pl

telefon: +48 (51) 555 2000

lub przez formularz kontaktowy - TUTAJ

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl